6 Haziran 2014 Cuma

BEN KİMİM




İnsan 30 yaşına gelince hayatı daha bir farklı sorgulamaya başlıyormuş, ergenliğin karmaşıklığı, lisenin, üniversitenin koşturmacası, iş hayatı, askerlik süreci derken bir bakmışsınız 30 olmuşuz.Ne ara geçiyor bu zaman, ben daha yapmak istediklerimi yapamadım ama bir yerlerden başlamam gerek derken kendinizi ifade etmenin bir yolu olarak bu blog sayfasına sığınıyorsunuz.Benim hikayem de bu.Her gün bu aksak düzende pek çok insan hikayesini işim gereği dinlerim ve onların sorunlarına çözüm bulmaya çalışırım.Kendim için bir iyilik yapma zamanı geldiğini düşündüğüm noktada bu blog sayfasını oluşturmaya karar verdim.

Peki ben kimim? 1983 Mersin doğumluyum.Sonsuza kadar Akdenizliyim, Nisanda denize girmeye başlarım, Kasımdan öncede kimse beni oradan çıkaramaz.Biraz agresif, biraz çok bilmiş, biraz hırslı ve illa ki merhametli bir adamım.Mesleğimi Alpacino'nun Şeytanın Avukatı filmini izledikten sonra yapmaya karar veren, bu saçma sapan düzende işimi düzgün yapacağım diye uğraşan bir avukatım.Zor severim ve zoru severim ve ne yazık ki çok severim.Anlayacağınız nevi şahsına münhasır bir adamım.Nereye kadar hukuk dediğim noktada, gezmeyi, gözlem yapmayı sevdiğimi ve bu sayede yenilendiğimi fark ettiğim andan itibaren acaba gördüklerimi ifade edebilir miyim düşüncesiyle bu blog sayfasını oluşturdum.Amacım kendi gözlemlerimi, benim gibi kenarından köşesinden gezginci ruhunu içinde barındıran arkadaşlarla paylaşmak.Yani benim gibi içindeki tüm heyecanlarını; sorumluluklar gereği bir kenara atmış arkadaşlara yalnız olmadıklarını gösterebilmek, şimdilik başkaca kötü niyetim de yok.Sağlıcakla kalın.
Egemen ÇINAR



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder